X-431 PRO + Збільшено: екран до 8 дюймів, батарея до 4290мАч, пам'ять до 16Гб, програми до 110шт + новий адаптер DBScarII.
|
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В КОМПЛЕКТІ
1. Demo - демостраційний режим США Австралія Бразилія Китай Іран |
Європа Японія |
НЕ рекомендуємо використовувати прилад для діагностики вітчизняних авто, таких як Daewoo (Деу), ЗАЗ, ВАЗ, ГАЗ, УАЗ і тим більше для діагностики вантажного автотранспорту - прилад може вийти з ладу через неправильну терморегулятори або перенапруги на діагностичній колодці! Для діагностики вітчизняного автотранспорту рекомендуємо використовувати в комплекті з X-431 PRO - сканер Сканматик 2.
Базові функції
Ідентефікація
Ідентифікація - це зчитування з ЕБУ ідентифікаційних даних блоку управління і / або автомобіля в цілому. Як правило, в ЕБУ є інформація про тип блоку управління, номер версії програмного і апаратного забезпечення, VIN-номері автомобіля тощо. Часто ця можливість недооцінюється. Треба пам'ятати, що ця інформація потрібна і для контролю коректності вибору варіанту блоку управління (а відповідно і діагностичного протоколу) в сканері і для правильного підбору технічної документації в процесі подальшої поглибленої діагностики і ремонту автомобіля. На ряді автомобілів, де автоматичне визначення типу блоку управління відсутня, функція ідентифікації дає можливість правильно перевибрать тип блоку управління, з'єднавшись «хоч через який-небудь» протокол і подивившись паспорт блоку. При наявності автоматичного визначення типу блоку, функція дає можливість переконатися в правильності вибору типу блоку. У випадках, коли тип блоку прямо не вказується в паспорті блоку, уточнити його можна в будь-якій пошуковій системі забивши в неї номер програмного і / або апаратного забезпечення блоку.
Считывание и расшифровка кодов неисправностей
В процессе работы электронный блок управления следит за параметрами работы автомобиля по показаниям датчиков. В том случае, если ЭБУ считает некорректные данные с датчиков или неверно определит расчетные величины на их основе (например, ЭБУ фиксирует обрыв линии датчика, короткое замыкание, отклонения данных с датчика от нормативов и т.п.), то в память ЭБУ записывается, так называемый, код неисправности (DTC - Diagnostic Trouble Code), который содержит информацию о возникшей неполадке. Считывание кодов неисправностей - это основная функция любого сканера. Она позволяет, например, выявлять "блуждающие" неисправности, которые никак себя не проявляют на момент диагностики, однако были зафиксированы блоком управления (контроллером) в какой-то момент ранее.
Зчитування знімка параметрів (Freeze Frame)
Деякі системи самодіагностики на момент виявлення несправності не тільки фіксують код несправності, але і значення основних поточних параметрів роботи двигуна. За допомогою сканера діагност має можливість отримати цю інформацію і зробити висновки, в яких обставин (і через що конкретно) виникла несправність.
Стирання кодів несправностей з пам'яті ЕБУ
Цю операцію проробляють тоді, коли причина, яка викликала запис коду несправності, усунена або хочуть відсіяти випадково виникли коди несправностей - наприклад, в результаті випадкового попадання в будь-якої датчик бруду або води (при цьому "реальна" несправність після очищення пам'яті ЕБУ з'явиться знову або взагалі не буде стерта).
Зчитування поточних параметрів (Data Stream, Live Data, Measuring values)
В цьому режимі є можливість зчитувати за допомогою сканера одержувану електронним блоком управління інформацію з датчиків з метою її аналізу. Користуючись цією можливістю, діагност може продіагностувати несправний автомобіль, навіть якщо ЕБУ не зміг розпізнати виник збій і не записав будь-які коди несправностей.
Активація або управління виконавчими механізмами
В цьому режимі діагност отримує можливість безпосередньо зі сканера через ЕБУ управляти тими механізмами, якими управляє ЕБУ - різними клапанами, вентиляторами, форсунками, індикаторами і ін., Переконуючись в їх механічної або електричної справності.
Спеціальні функції
Адаптація (Adaptation) і базові установки (Basic settings)
Ця функція служить для сполучення блоків управління між собою і / або блоків управління і периферії (датчиків і виконавчих пристроїв) при заміні компонентів на нові, при зносі компонентів або після порушення налаштувань (наприклад, в результаті зняття / установки при ремонті). Окремим випадком адаптації є синхронізація між блоком управління двигуном і іммобілайзером.
Кодування (Coding)
Кодування - це зміна налаштувань блоку управління, зокрема, відомостей про комплектації системи управління. Наприклад, на BMW через процедуру кодування можна змінити налаштування відображення інформації на приладовій панелі (милі / кілометри та ін.), На VW-Audi "прописується" комплектація блоків управління (наприклад, в блоці управління двигуном прописується наявність автоматичної коробки передач та ін., в блоці управління подушками безпеки - конфігурація, тобто наявність передніх, бічних і ін. подушок) і т.д.
Програмування (Programmimg, Flashing)
Програмування - це зміна програми (прошивки пам'яті) електронного блоку управління. Відразу слід зазначити, що X-431PRO, як і переважна більшість мультимарочних сканерів, функцій програмування не має. Крім того, природно, не можуть бути виконані деякі інші спеціальні функції, що вимагають онлайн доступу до ділерських серверів.
Спеціальні функції розділу RESET
OIL RESET
Функція скидання індикації сервісних інтервалів заміни масла, технічного обслуговування та ін .;
BRAKE RESET
Обслуговування гальмівної системи, зокрема, зведення / розведення механізмів електронного ручного гальма для його обслуговування;
BLEEDING - сервісні функції прокачування гальмівної системи
Ця сервісна функція забезпечує в процесі «класичної» процедури прокачування гальмівної системи максимально повне видалення повітря з компонентів гальмівної системи, перш за все, з гидроблока ABS / ESP. При невиконанні цієї процедури повноцінне видалення повітря на гальмівних системах з ABS / ESP з одного прокачування є неможливим;
SAS RESET - навчання датчиків кута повороту керма
Суть цієї спеціальної функції полягає в запису в блок управління ESP або окремий блок управління датчика кута повороту керма, даних кута повороту керма, відповідного нульового кута, тобто положенню керма при прямолінійній русі;
BAT. RESET - обслуговування системи АКБ / реєстрація заміни АКБ та ін.
Суть цієї процедури полягає в занесенні в блок або блоки управління, що відповідають за режим заряду АКБ, інформації про заміну акумулятора, тип і ємності акумуляторну батарею. Виконання процедури забезпечує оптимальний режим заряду АКБ. Вважається, що невиконання процедури прописки знижує термін служби АКБ на 20-30%;
ELEC. THROTTLE RLRN - навчання електронної дросельної заслінки
Дана процедура дозволяє занести в блок керування двигуном інформацію про крайніх положеннях дросельної заслінки. Виконання процедури необхідно, так як дросельні заслінки мають певні допуски (відмінності) при виробництві та в процесі експлуатації піддаються як механічного зносу, так і накопичення відкладень бруду, нагару та ін .;
TPMS RESET - робота з системою контролю тиску в шинах
Обслуговування системи потрібно при виході з ладу датчиків системи, при заміні датчиків (в тому числі при зміні коліс в зборі при переході літо-зима-літо), а на деяких системах і при підкачування коліс;
DPF REG. (Regeneration) - запуск сервісної регенерації фільтр сажі
Дана процедура запускає примусову регенерацію (в народі «прожиг») фільтр сажі. Перед проведенням процедури обов'язково ознайомтеся з документацією за умовами початку і проведення процедури, а також з вимогами безпеки;
GEAR LEARN - навчання датчиків положення колінчастого вала
На деяких автомобілях (зокрема, GM-групи) в блок управління програмно закладаються жорсткі вимоги до параметрів сигналу датчика положення колінчастого валу. У підсумку після виконання ремонтних робіт і / або в результаті зміни характеристик датчика або задає вінця потрібно перенавчання блоку управління двигуном новим параметрам сигналу.
IMMO - сервісні функції по роботі з іммобілайзером
Як правило функції роботи з іммобілайзером можна розділити на дві групи:
відновлення синхронізації між елементами системи. Перш за все - блоку управління двигуном і блоком іммобілайзера або блоком, який виконує функцію іммобілайзера;
операції з інформацією про ключах в блоці іммобілайзера - стирання інформації про ключі, перепрописка і / або додавання ключів;
INJECTOR - прописка кодів форсунок в блок управління
Ця спеціальна функція стосується систем прямого дизельного вприскування Common Rail, а також частини систем прямого бензинового вприскування (FSI, TFSI і т.п.). Форсунки таких систем є прецизійними вузлами і працюють зі сверхмалимі періодами відкриття, що накладає дуже високі вимоги до обліку блоком управління продуктивності форсунок. Однак, яким би високотехнологічним не було виробництво, так чи інакше, двох однакових форсунок не буває, і відхилення від заданої в документації продуктивності, часу спрацьовування і ін., Неминучі. Для часткової компенсації цих відхилень фактичні параметри виробленої форсунки визначаються на заводі, після чого відхилення фактичних параметрів від заданих кодується, і це маркування наноситься на форсунку. Далі діагност при виконанні даної спеціальної функції вносить в блок управління ці коди.
Характеристики: | |
---|---|
Операційна система: | Android 6.0 |
Інтерфейс: | Російська |
Процесор: | 1 ГГц, 4 ядра |
Екран: | 8 '' з роздільною здатністю 1280х800 |
Оперативна пам'ять: | 1 ГБ |
Вбудована пам'ять: | 16 ГБ |
Камера: | основна 5 Мп, фронтальна 2 Мп |
Комунікаційні можливості: | GSM, GPS, Wi-Fi, Bluetooth |
Підтримка карт пам'яті: | microSD до 64 Гб |
Батарея: | 4290 mAh |
Робоча температура: | 10 ℃ - 55 ℃ |
Вага: | 329 г |
Розміри: | 210х160х50 мм |